tirsdag den 17. februar 2009

Fem kokkehuer?

Jeg får en gæst i dag og skal lave paella... Men nu er opskriften forsvundet på mystisk vis! Og jeg havde endda allerede fundet den frem i sidste uge, så jeg kunne forberede mig på indkøb, men nu er det alligevel lykkedes mig at forlægge den. TYPISK!

Nu er spørgsmålet... Skal jeg sjusse mig frem eller skal jeg ringe til min far? Hmmm. Hvis først jeg ringer til far, så har jeg ham i røret resten af aftenen fordi han kommer i tanke om gode tips til hvordan jeg OGSÅ kan gøre, hvad jeg IKKE skal gøre og har jeg mon nu også husket... Og så skal han naturligvis også have en anmeldelse af resultatet. Men det skal han nu alligevel, for han har leveret spanske ris til projektet, nogle ris han fandt i en grønthandler i Roskilde og endnu ikke selv har prøvet af. Hm, suk. Det er ikke nemt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv