lørdag den 15. september 2012

På med handsken

Var en smut forbi vintagebutikken Eltoft Vintage på Holmbladsgade i dag. De holdt sidste dag åbent og havde kjoler til 40 kroner og smykker m.m. til en tyver. Selv har jeg aldrig købt kjoler derinde, da det meste enten har været for 80er-agtigt til mig, eller slet og ret ikke i min størrelse, men jeg synes, det er synd, butikken lukker. De har mange fine ting og sød betjening.

I dag købte jeg så noget, for vistnok første gang - et par fine, hvide handsker til en tyver.

Gid butikken må genopstå et lidt mere levedygtigt sted.
OBS: Og det gør de så! Jeg er netop blevet gjort opmærksom på, at butikken genopstår senere på året inde i Klareboderne. Det var alle tiders nyhed :o) Bliver så ked af det, når små, gode butikker med sjove ting må lukke. Synd og skam. Så mon ikke midtbyen bliver godt for Eltoft Vintage?

2 kommentarer:

  1. Your wish is my command.
    De lukker nemlig ikke helt, de flytter ind til klarboderne senere på året.
    Det er dejligt de ikke hlet drejer nøglen en sidste gang.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for oplysningen, Sara - det var gode nyheder! Det vil jeg straks indflette i indlægget :)

      Slet

Blog-arkiv