fredag den 7. september 2012

Fredag

Dagens morgenmad, hvor det for en gangs skyld er lykkedes mig at få den påbudte fedtration i form af let mayonaise - ikke så lækkert!

Jeg er lidt mellemfornøjet i dag. Var i går til en samtale om nogle flere timer på et andet blad i det hus, jeg arbejder, og jeg var ret tændt på det, bl.a. fordi jeg ville kunne lære en hel masse - og jeg har virkelig brug for de timer. Samtalen gik rigtig godt, følte jeg. Men her til formiddag ringede de og sagde, at de egentlig helst ville have mig, men at risikoen for at jeg fik noget fuldtidsarbejde og dermed forsvandt havde gjort, at de valgte en anden. Men de havde rigtig godt kunne lide mig og givet mit cv videre og lovede at vende tilbage, hvis noget dukkede op til mig, hvilet de håbede. Jeg fik rigtig meget ros, og det er dejligt, men jeg er alligevel virkelig skuffet... Og hvad er den reelle risiko egentlig for at jeg finder noget fuldtidsarbejde? Jeg bliver mere og mere modløs, for det lader til, at det aldrig lykkes, og jeg føler mig ærlig talt som en fiasko :o(

Så... Lidt nederen her.

Men om lidt skal jeg ud ad døren, mødes med ham jeg godt kan lide og til åbning af 50er-udstilling på Københavns Museum. Det bliver sikkert rigtig sjovt, og forhåbentlig kan man få sig en dans - DET har jeg virkelig meget lyst til. Bagefter skal jeg mødes med min kusine (der skulle egentlig have været to kusiner, men den ene har aflyst) og drikke en fredagsøl. Det trænger jeg virkelig også til!

Og så hjem og tidligt i seng, for jeg vil rigtig gerne ud og på lidt loppemarkeder i morgen.
Planen er:

1) Store Møllevej på Amager. Det er lige i mit hood, næsten da, og ligger fint på vejen videre...
2) til tøjmarked ved Studenterhuset. Derefter kører jeg videre til enten
3) Willemoesgade på Østerbro, eller
4) Frederiksberg Rådhus.

Det er egentlig nemmest at cykle videre til Østerbro, og det er jo heller ikke et marked som er der hver weekend, men på den anden side, så er det på Frederiksberg ret stort.... Så humøret i morgen må råde og bestemme. Glæder mig til at tulle lidt rundt for mig selv og måske have musik i ørerne.

Senere får jeg gæster til mad inden 50er-fest, så jeg skal nok også liiiiiige huske at bage noget brød og støvsuge noget gulv.

Shit, nu gik tiden! HEJ!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv