tirsdag den 18. september 2012

Kjolekærlighed

Tirsdag formiddag... Jeg kom lidt senere op end jeg havde beregnet, men fik smidt vasketøj over og sendt tre ansøgninger af sted, inden Maria kom forbi til formiddagskaffe. Hun er nu kørt igen, og jeg har drukket lidt mere kaffe, ryddet op og været ude med flasker. Nu stener jeg, inden jeg skal en smut ud forbi jo. Og hvorfor så ikke sidde og svælge i, at man ingen penge har men stor lyst til fine kjoler.

Har p.t. kastet min kærlighed på to.

Prikket kjole fra J Crew til 255 euro.

Og denne fine 50er-sag fra en af mine yndlingsbutikker på Etsy. Prisen er rimelig, 68 $ som svarer til lige i omegnen af 400 kroner. Den ville jeg sååååå gerne have, men igen, jeg er pengeløs, og desuden skal jeg nok tabe mig lidt mere, før den passer mig i livet, da den er lige i underkanten.

Det er i øvrigt generelt min store frustration, når det kommer til vintage-kjoler - at jeg har en besynderlig kropsform. Synes det er svært at finde størrelser, der passer min barm, og omend endnu sværere at finde noget til min talje (eller mangel på samme). Suk. Gode råd modtages! Som ikke er at sy kjolerne selv ;o) Jeg er næsten i gang, selv om Rikkes og mit syprojekt er udsat til i hvert fald næste uge. Lidt travle dage i den uge, og så.... Berlin i weekenden, hurra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv