torsdag den 12. august 2010

Vinterfrakke


Jeg tror, jeg skal have mig en ny vinterfrakke i år.
Det er bare så svært med vinterfrakker, synes jeg... Det virker så... Altafgørende. Man bruger den meget, og den skal være godt. Man må være glad for den.

Og jeg ER glad for den jeg har, egentlig, men NU er den altså ved at være gammel. Jeg kan huske, at jeg købte den kort efter at Andreas og jeg havde slået op. Og det var i januar 2004. Slå lige den. Jeg har gået med den samme vinterjakke i seks år!

Nu må vi om jeg finder en. Jeg kan rigtig godt lide ovenstående fra Topshop, men sådan en skal prøves på og guderne må vide hvad den kommer til at koste i DK, når den koster 85 pund på nettet. Ja ja... Det behøver jo heldigvis ikke at være LIGE nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv