lørdag den 14. august 2010

I syv sind

Jeg skal til bryllup på lørdag... Hos en jeg ikke kender vildt godt. Eller, det er moren til hende pigen jeg en gang imellem passer, og jeg skal med fordi jeg har lovet at tage pigen hjem på et tidspunkt i løbet af aftenen. Det er ret velhavende og "fine" folk, så jeg har ikke rigtig lyst til at komme i en dum HM-las... Men det eneste lidt fine jeg har er ovenstående kjole.

Men den er jo hvid! Og selvfølgelig kan man ikke have noget helt hvidt på til bryllup, men det er den jo sådan set overhoved heller ikke. Men det er blevet eksplicit påpeget, at man ikke må have noget på der nærmer sig hvidt. Suk. Og sort kan man jo heller ikke have på. Det er ikke nemt. Og jeg VED godt at jeg har mange kjoler, men jeg har bare ikke noget egnet. Har kigget Ries kjoler igennem, og hun har også en ret sød blomstret sommerkjole, men den er ligeledes hvid i bunden. Nu har jeg sendt billeder af begge kjoler til bruden for at høre om hun er ok med dem...

Nå... Jeg må jo finde på noget.

Har i dag været til træning og til fødselsdagsbrunch hos Rie. Skidehyggeligt. Og vi drak lidt cava. Nu sidder jeg og venter på at regnen stilner lidt af, så jeg kan bevæge mig ud i det... Tager hjem til mine forældre, så jeg kan komme på loppemarked i morgen og se efter spisebord og kommode, som jeg virkelig mangler, da begge dele er gået i stykker, sådan for evigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv