torsdag den 5. august 2010

So far!

Formiddagen i billeder! Uret ringede 8.30, men jeg sov videre til 10. Var egentlig ikke meningen, havde lovet mig selv at stå op, well well.

Morgenmad!
Hjemmebagt brugbrød med avocado og radisse. Og purløg fra haven (aka. altankassen).


Jeg fik hentet min vinder-is, som jeg vandt på Ben & Jerrys hjemmeside.
Glæder jeg mig til at nyde!


Og så fik jeg hentet mine nye briller! Kunne ikke forstå, at jeg ikke havde hørt fra dem, da de burde være kommet i hvert fald senest i sidste uge, så jeg gik ned og spurgte - og vupti, der lå de!

Jeg synes, de klæder mig meget godt!
Har ikke prøvet at se ordentligt med dem endnu, for jeg har allerede linser på i forvejen.

Derudover er mit Holga-kamera endelig kommet med posten! Nu skal der leges! Jeg kan godt mærke at jeg lige skal lære det at kende.
Mere om det senere.

Om nogle timer skal jeg til yoga og så har jeg en aftale med min gamle guitarveninde, Anine. Vi skal enten til Late noght hunting i Jægersborggade, men hvis det regner bliver vi hos mig og hygger.


2 kommentarer:

Blog-arkiv