onsdag den 25. august 2010

Kan slet ikke vente.


Nu er der kun få dage til at jeg tager på ferie.
Jeg skulle jo egentlig have været alene af sted til Karpathos, men for et par uger siden sprang en pige til, som jeg kendte i folkeskolen. Hun gik i min paralelklasse, og efter at hun er blevet single i år, har vi fået lidt kontakt via facebook. Efter en bytur, hvor hun gav udtryk for at trænge til at komme på ferie, spurgte jeg om hun ikke ville med mig. Og det ville hun gerne. Jeg tror det bliver vildt hyggeligt, og vi er begge indstillede på bøger, strandhygge og fiskerestauranter.

Jeg tror lige præcis at der skal den tur til at få mig lidt op af hullet.

I dag er gået lidt bedre. Jeg har gjort ting og været i bad. Lavet hummus. Og ville faktisk have lavet müsli også, hvis ikke det var fordi jeg havde glemt, at jeg ikke havde flere havregryn. Og jeg har tænkt mig at lave sund aftensmad. Jeg kom ikke til træning og har også aflyst min aftale i aften. Skulle have været ude at spise med gymnasiepigerne og have set noget ballet.
I stedet genser jeg Twin Peaks.

Men i morgen står jeg op, det lover jeg højt og helligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv