fredag den 6. august 2010

Cool & Casual



Damn, jeg gad godt være lige så cool og casual som Rachel Bilson her.
Jeg selv ligner lort og var helt pinligt berørt over mig selv, da jeg var i Kvickly efter ingredienser til kage lige før - og tro mig: Jeg går ellers i Kvickly i hvad som helst. Jeg er bare grim i dag. Men ok, har endnu ikke været i bad og mit hår trænger til en vask.

Har sovet dårligt i nat. Eller, det var ikke noget problem at falde i søvn, men kunne mærke at min søvn var dårlig. Vågnede lidt i fem ved en tørst-drøm. Jeg gik rundt i nogle mærkelig kiosker bagved hovedbanen og ledte efter noget at drikke. Men lige meget, hvor meget jeg drak, så blev jeg ved med at være tørstig. Til sidst gik jeg en på en café og bad om et stort glas vand og jeg troede jeg skulle dø af tørst, mns jeg ventede på det. SÅ vågnede jeg og stod op og drak næsten en liter vand. Derefter kunne jeg ikke sove. Ved 7 tiden tænkte jeg, at så kunne jeg lige så godt stå op, men da jeg så gjorde, begyndte min øjne at svide af træthed. Lidt over otte faldt jeg så i søvn og sov til lidt over 11.

Så indtil videre har jeg ikke rigtig opnået noget.
Udover god morgenmad med friskpresset juice af appelsin, ingefær og honningmelon.

Jeg skal se at have bagt. Jeg har sat mig for at bag en jordbærmoussekage til Kultur- og Kocktailklubbens picnic i morgen. UHM, den ser god ud!

I aftes skrev jeg til en endnu en fyr på datingsiden. Jeg kan se, at han lige har læst den. Så bliver det spændende at se om han svarer. 9nde gang er lykkens gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv