tirsdag den 3. august 2010

Jamen, sikke en god morgen da!


UF! Jeg er træt! Gider slet ikke tage mig sammen og komme ud.
Men programmet i dag står på to timers dans (lige om snart), jobansøgningsskrivning på café (for at gøre det lidt hyggeligere), møde med pige, som jeg tidligere har lavet radio med - eller, vi lavede det ikke sammen, men på samme station - som jeg har talt med om at starte et nyt program på universitetsradioen. Vi skal idéudvikle lidt over kaffe. Og så madklub med Maria.

Egentlig en rar og fin og begivenhedsrig dag.
Jeg har bare så svært ved at stå op. Og min døgnrytme er helt uden symmetri og logik.

4 kommentarer:

  1. det lyder som en god dag :)

    SvarSlet
  2. Tak Nora, det håber jeg det bliver - men det kan næsten ikke undgås, vel?

    SvarSlet
  3. nej det kan det vist ikke :)

    SvarSlet

Blog-arkiv