lørdag den 25. juli 2015

Lørdag formiddag på programmet

Lørdag formiddag... Jeg har sovet skidt. Følte mig enormt ensom i aftes, men det er måske bare fordi roomie er taget på ferie, så jeg havde det hele for mig selv. Så jeg så gyserfilm og genoptog serien The Fall. Jeg havde kun set et halvt afsnit en gang i slutningen af februar, men midt i det gik det op for mig, at det måske ikke var smart at se serier om psykopat-kvinde-mordere, når man stod overfor at skulle tilbringe en weekend alene med sit knuste hjerte i et ensomt sommerhus med utroligt meget mørke omkring (!!!!). Og siden er jeg ikke kommet videre med den, men i går skulle det være.

Han er godt nok pæn, ham Jamie Dornan. Jeg har naturligvis allerede fundet billeder, så der kan blive en snarlig sort/hvid-mand med ham :) Er svært at forholde sig til, at den smækre lækre mand er psykopat-kvinde-morder. Men bortset fra det, så kan jeg foreløbig godt lide serien, så jeg nuppede lige tre-fire afsnit i rap og kom lidt sent i gang med aften-yoga - og bagefter kunne jeg naturligvis ikke sove. Øv. Den blev over tre, og så vågnede jeg igen ved 7-tiden. I dag står den på polterabend hele dagen, så jeg skulle gerne være lidt frisk og have lidt overskud. Er temmelig menneskesky for tiden, så det kommer til at kræve lidt af mig, selvom det bliver et lille hyggeligt selskab.

Nu sidder jeg i sengen med kaffe, har P8 jazz på radioen, regnen synger udenfor, og jeg har stearinlys tændt. Det er rart.

Men jeg må hellere komme i omdrejninger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar