søndag den 7. juni 2009

Lørdag aften :o(

Vågnede frisk og frejdig uden tømmermænd, og i sindssygt godt humør.
To timer senere gik jeg ned med ondt i halsen og hovedpine. Og feber. Måske jeg er det ottende offer for svineinfluenza i dk? I så fald tager jeg på job i morgen og smitter hele 7.c.

Hentede sunde og lækre salater hos Crazy Chicken - en af mine favorit take aways. Jeg vælger altid spinat, rødbeder og kikærter. Tænker altid at jeg vil prøve noget nyt, men jeg elsker bare spinat, rødbeder og kikærter!!


Uh, syndede med chokolade. Men havde vel lidt ondt af sig selv! Ny Ritter Sport med karamel og nød. Jeg giver den 5 stjerner, nam nam.

Mike Leigh-filmen Happy-go-lucky kan varmt anbefales! Den er hylemorsom! Specielt alle de fantastiske scener med den komplet vanvittige kørelærer er i en klasse for sig. Eller den ulykkelig flamencolærer. Selve Poppy var ikke så charmerende som jeg lidt havde forventet ud af forfilmen, men alt i alt for filmen OGSÅ 5 stjerner. Så på trods af en lidt antiklimaks-agtig lørdag aften, så tilbragte jeg den i det mindste med god mad og en sjov film.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv