søndag den 17. juli 2011

Stemingsrapport

Det er FEDT at se, at der allerede er 11, der er med i sommerkonkurrencen! Hurra for det.

Ellers er stemning lidt mat her i den lille lejlighed. I går sad Maria og jeg i kø og ventede på at komme til at se vores store teenageflip, Take That, men den koncert blev som bekendt ikke. ØV. Maria og jeg tog derefter hjem til hende, spiste trøstepizza og drak vin. Da jeg kom hjem, sad jeg det meste af natten og så gamle koncerter... Den ENESTE grund til at jeg ikke sad og tudede af ærgrelse var, at jeg faktisk så dem fredag. Det var ikke meningen, men en veninde ringede mig op og spurgte om jeg ville med nogle fyre til koncerten. Først takkede jeg nej, for jeg havde en aftale med min engelske veninde som jeg ikke havde set i halvandet år og som allerede var på vej ud til mig fra Ishøj - hende kunne jeg ikke aflyse med, og desuden ville jeg jo have Maria med. Men enden blev at jeg ringede tilbage og sagde, at jeg godt ville med alligevel. En meget mærkelig historie, for jeg kunne forstå på de der drenge, at vi ligesom skulle være med at lave en fest, men da vi endelig mødtes med dem, viste det sig, at vi ikke skulle ind af samme indgang eller noget... Men koncerten fik vi da set - hurra! Selv om jeg var sådan lidt loose med det. Vi stod bare nede bag ved, for den ÆGTE koncert, hvor Maria og jeg skulle stå forrest, var jo lørdag.

FUCK altså. Jeg er så lidt én af dem, der mener, at de skulle have lavet koncerten uden Robbie. Jeg ved godt, at mange kom pga. ham, men de har altså købt billet til Take That. Nå - jeg overlever jo nok, hæhæ, trods alt! Tog lidt stemningsbilleder i går, men det var med det nye Roskilde-kamera, og jeg har endnu ikke fået skaffet mig en kortlæser, så jeg kan få dem lagt ind. Der er dog ingen grædende fans på ;o)

Ja, så i dag er... mat. Har brugt dagen på at læse og lige været lidt ude. Har stadig ondt i halsen, men hoster ikke længere som en gammel sælhun (jeg elsker ordet sælhund!). Faktisk skulle jeg have været på date i eftermiddag, men det blev (også) aflyst - en weekend i aflysningernes tegn!

3 kommentarer:

  1. Øv for aflysningen, men heldigt at du trods alt havde set dem fredag.
    Personligt synes jeg også, at de burde have gennemført uden Robbie... Take That eksisterer jo stadig, når han forlader dem om lidt. Igen.

    KH

    SvarSlet
  2. Tak for støtten, Karina!
    Ja, præcis... Syntes også, de bare burde have lavet den koncert - sure fans uanset. Rent økonomisk kan jeg jo godt se at det vil være umuligt at lave en ny koncert senere. Jeg SÅ jo hvor mange lastbiler de havde med - mindst fyrre! Og grej, dansere, scenefolk m.m. Nå, øv. Bedre held næste gang - nåh nej!

    SvarSlet
  3. Ih... Det var godt jeg ikke blev hjemme fra Dresden pga. den koncert! Jeg skulle til koncerten med min barndomsveninde, der til daglig bor i Aalborg med kæreste og barn, men jeg måtte aflyse. (Da jeg havde sikret mig hun kunne få en anden veninde med). Stakkels hende, der tog hele vejen herover for ingenting.

    Og ja, Take That er SÅ meget mere end Robbie.

    SvarSlet

Blog-arkiv