tirsdag den 26. juli 2011

Sommerkonkurrence! Udtrækningen......

Med en dag forsinkelse præsenterer jeg hermed udtrækningen af min lille blogkonkurrence, hvor jeg i samarbejde med Line Utte Design udloddede nedenstående smukke øreringe :o) Blogger ville ikke lukke mig ind i går og det meste af i dag, men nu ser det ud til at lykkes!



Er I spændte? Der var hele 25 deltagere i konkurrence - WOW!


De 25 navne noteret op på små lapper solgult papir.


Foldet sammen og i den officielle udtrækningstallerken ;o)


And the winner is.......


SIF er den heldige vinder af svaleøreringene. Sif er kontaktet.

TUSIND TAK for alle jer der havde lyst til at deltage! Husk, at hvis du er blevet forelsket i svaleøreringene, men ikke lige var den heldige i denne omgang, så kan de købe inde på Lines FB-side.

4 kommentarer:

  1. Tillykke Sif - håber du bliver glad for ørestikkerne. I er alle velkommen til at besøge gruppen "Line Utte Design" på Facebook

    Sommerhilsner

    Line Utte

    SvarSlet
  2. Og lidt ekstra info:

    Jeg kan komme ud til smykkeparties i dit hjem, hvor I kan holde en aften med veninderne - se på smykker og råhygge. Antallet af dine gæster kan være mellem 2-20 :)
    Værten får et par ørestikker.

    Mange hilsner

    Line Utte
    Jeg kan kontaktes på
    mail: lineuttemail@gmail.com
    tlf. 61700229
    Eller på Facebook

    SvarSlet

Blog-arkiv