tirsdag den 12. juli 2011

Åh, jeg burde få et liv...

... har her til aften overspringshandlet for at slippe for at sove (fordi det så snart bliver morgen og jeg skal passe barn heeeeele dagen, hvilket jeg ikke gider) med at tjekke alle min ekskærester, -elskere, -flirts og -ulykkelige kærligheder ud for at konstatere at de alle sammen er blevet utroligt grimme med alderen. Og jeg finder en alt for stor tilfredsstillelse ved at konstatere at det er sådan. HA HA. Og jeg mener EKSTREMT grimme. Især min første kæreste, der nu ligner Onslow og ham min verdensomvæltende norske fling, som jeg syntes var den smukkeste mand i verden. Hæ.

Ja, det er måske nok ikke et af mine mest flatterende træk, at jeg sådan sidder og griner af dem, men hvis de så billeder af mig, ville de sgu nok tænke det samme om mig - godt jeg ikke endte med hende!

2 kommentarer:

Blog-arkiv