onsdag den 20. juli 2011

Onsdagshygge

For præcis en uge siden havde jeg inviteret Nanna over til vin og hjemmelavet indisk - det blev en rigtig hyggelig aften! Stemningsbilleder kommer her.

Jeg havde i forbindelse med et netkøb på HM købt en bunke armbånd til en 10er. Smadderflotte, men bare slet ikke min stil, når det kommer til stykket. Men meget Nanna! Så de kommer til at pryde hendes arm fra nu af.


Smukke Nanna finder musik.



Jeg var målløs over at Nanse, der nok er den meste belæste person jeg kender, ikke havde læst noget Hallgrimur Helgason, så jeg forsynede hende med Stormland og 101.


Jeg prøver på at se bidsk ud!


Jeg har evig griner over hvor dårlig musiksmag Nanna og jeg har, når vi drikker. Citat Roskilde: Nat: Fuck, hvor er Free Styler dog egentlig bare et FEDT nummer!
Nanna: JAJA! Hel vildt! Det burde vi høre noget oftere!
(Øh nej, Free Styler er et lortenummer!!!!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv