onsdag den 2. februar 2011

onsdagsliv

Er netop hjemvendt fra biblo, hvor jeg skulle hente denne her bog - Kom godt i gang med vin - da et af mine eneste forsætter for året (udover at blive bedre til at bruge bodylotion) er at opbygge en viden om vin.

Sidder med te, swing musik og rød læbestift og venter på at klokken bliver 13, så jeg kan ringe til min a-kasse og få orden på dagpenge. Jeg kan mærke at det stresser mig helt vildt. Jeg har uro i kroppen. I det hele taget synes jeg, det meste er ufedt for tiden. INTET går som jeg vil have det. Havde også regnet med at starte praktik i sidste uge, eller i hvert fald i denne, men nu bliver det tidligst i næste uge (kryds fingre), hvis alt går som det skal.

Ellers intet nyt for vestfronten. Jeg er vist rask igen, heldigvis. Nu skal der bare gerne gå nogle penge ind på kontoen, så jeg kan få betalt mine regninger, tak!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv