fredag den 12. november 2010

Turen går til....

Man kan blive så kaffetørstig efter Starbucks, at der må ekstreme metoder til - så i dag kørte Fie og jeg med metroen ud til lufthavnen, for at få stillet vores behov :o)

Fie fik en Ginger Bread Latte, der smagte af julekrydderier, mens jeg fik en Mocha Praline, der var sådan chokoladekaffe-agtig Og for første gang i mit liv sagde jeg ja til flødeskum ovenpå. Det var syndigt og skønt :o)


Fie nyder sin julekaffe!


Detaljer!
Fie havde smukke smykker på. Stilletter i ørerne...


...og en kaffekop på fingeren. Det skal jo passe til vores udflugt!


Jeg var juleagtig med rød hue og mit nye ternede halstørklæde, som jeg fandt i en genner på Nørrebro i går - til 38 kroner, hurra!

4 kommentarer:

  1. Hehe - hvor hyggeligt! Hvad gør man ikke for go' kaffe? *SS*

    /Maria.
    http://hittehonesverden.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Uaaargh, det ser jo ud som om, jeg har skæg!! Hvad sker der?

    Nå, men det var hyggeligt, var det. Mmm, slurp.

    SvarSlet
  3. Lækkert og helt i tråden med stedet så koster en kop k jo så også spidsen af en jetjager ;-)

    SvarSlet
  4. haha, ja, det blev vi også hurtige enige om - havde lyst til kop nummer to, men ikke råd. 49 kroner for en kop kaffe, gulp!

    SvarSlet

Blog-arkiv