fredag den 12. november 2010

Sku ikke hunden på hårene!

...Da jeg var yngre mente jeg ikke at jeg ville passe sammen med en håndværker. Efterhånden som årene er gået er jeg begyndt at kunne se fordelen ved en håndværker - jeg er jo selv megaupraktisk og i øvrigt har jeg indset, at de kunstner/humanist/musiker-typer som jeg hidtil er faldet for har et lidt urealistisk syn på kærlighed og forhold. Så jeg tror faktisk at en håndværker vil gøre lykken hos mig. "Men de ser jo kun actionfilm, hører dårlig musik og læser ikke bøger! - har nogle af mine veninder indvendt.

en i dag oplevede jeg noget, som gør den slags fordomme til skamme. Jeg så en håndværker komme gående henad gaden med Dostovjevskijs Idioten under armen. Respekt!

4 kommentarer:

  1. Ha ha det lyder præcis som min livshistorie.

    Erfaringen vil vise at de der kunstner/humanist/musiker-typer har ti tommelfingre, når der er noget der skal skrues op.

    Nu vil jeg også have en handyman...så er det sgu ok at han ikke læser bøger ;-)

    SvarSlet
  2. ... og desuden kan man diskutere bøger med sine veninder! Jeg havde en kæreste, som havde læst dansk ligesom mig. Og i de halvandet år vi var sammen, tror jeg, han læste tre bøger i alt, og det fungerede sgu fint nok.

    SvarSlet
  3. Jeg mangler lidt en RSS knap hos dig hvor man kan abonnere på kommentarer. Hvorfor har du ikke sådan en? ;-)

    SvarSlet
  4. Hmmm, godt spørgsmål. Sådan en vil jeg da gerne have. Men ved ikke hvordan man får sådan en. Vil lige prøve at kigge på det.

    SvarSlet

Blog-arkiv