lørdag den 27. november 2010

Lørdag i billeder.

Det har været en overvejende fed dag! Lagde ud med en times sveddryppende Tae-bo, hvoefter jeg tog på baresso med Gudny og indtog ca. ligeså mange kalorier, som jeg lige havde forbrændt.

Derefter tog jeg hjem... Og SÅ begyndte snemasserne ellers at vælte ned fra himlen og jeg blev sur... Fordi jeg skulle ud i det. Gad ikke cykle fra Amager til Frederiksberg, så jeg gik ned til metroen - og opdagede, at jeg havde glemt min pung - FLOT! Så skabte jeg mig lidt over det.
Men hurra for sms-billet, så jeg kom til Frederiksberg. På vejen mødte jeg Frederiksberg svømmehal, der havde istapper hængende fra vandrutsjebanen.

Og flere smukke istapper
(Anne hævdede at det var det smukkeste ved vinteren).

Og så stod den på æbleskiver og gløgg med Anne og Ditte.


Men så kom hjemturen.
Nedenstående absurde syn mødte mig ved metroen....
Jeg trissede ned på Gl. Kongevej og fandt en bus. Var rimelig heldig med dem.
Damn, hvor er sne dog belastende omend hvor kønt det kan være!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv