fredag den 26. november 2010

Morgen-stimmung

Helt utroligt uvant for mig, så har jeg været oppe fra kl. 6. Frivilligt. Eller, ikke helt oppe, men mit ur ringede kl. 6. Egentlig var det min mening at tage til dans hos favoritinstruktøren, meeeeen så gad jeg alligevel ikke stå op og cykle helt derhen. Tænkte, at jeg jo bare kunne tage den først planlagte dans hos næstyndlingsinstruktøren 10.30 her på Amager. Så blev jeg liggende til kl. 7 og har nu været ude at gå e tur og i døgnnetto og købe appelsiner.

Jeg ga godt, at jeg var a-menneske. For jeg kan godt lide at være tidligt oppe. Problemet er overgangen. Jeg har bare ikke viljestyrke til at stå op! Eller gå i seng for den sags skyld. Prøvede på at gå i seng tidligt i gå, og lå da også derovre ved 23-tiden. Men kunne naturligvis ikke sove, så den blev henad 1. Men det er nu også et fremskridt, for jeg sover sjældent før 3.

Efter træning vil jeg lige prøve at se om jeg ikke kan nå at få ordnet et par julegaver inden jeg skal til Roskilde og passe niece, så hende forældre kan komme til julefrokost. Får en pakket weekend med rare ting og træning.

Intet nyt på far-fronten... Skrev en sms til ham i går, om hvordan det gik? Fik svaret "Fint". Så skrev jeg, at det var godt, og at han måtte sove godt. Til den fik jeg "godnat". Min far er ikke så god til sms :o)

Nu skal jeg have kaffe og smoothie - hav en dejlig fredag, jer der læser med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv