tirsdag den 25. august 2009

Turboweekend og UFO Yepha

Dorthe og jeg har lige været så heldig at - meget spontant - overtage Stines adgang til at være publikum i DR2-programmet Backstage; i dag med de to meget forskellige bands UFO Yepha og Turboweekend!

Jeg var megatræt og havde ikke ligefrem de store forventninger om at kunne banke en feststemning op, men det var praktisk taget umuligt IKKE at gøre det. Det var vildt sjovt! Og jeg som troede, jeg ville hade UFO Yepha - de var så festlige! (Og DER lød jeg så lige som en gammel tante, tsk tsk).

Hør dem her:



Turboweekend kendte jeg i forvejen, og jeg elsker deres firserlyd.



Sammen spillede de TV2-nummeret Bibobalula - i en omend endnu mere hæsblæsende version! super fedt!

Husk at se programmet, når det en gang bliver sendt (og nej, man kommer ikke til at se mig og Dorthe - vi stod bagerst med de kedelige).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv