lørdag den 15. august 2009

Gule roser

I går var jeg lige en smut i Topshop og kigge på alt det som jeg ikke har råd til - og jeg faldt lidt for denne kjole. Jeg synes, den har et superfedt snit, og så kan jeg godt lide kontrasten mellem gul og sort.

I England koster den 45 pund, svarende til omkring 360 kroner, men den her i landet koster 500 kroner. Eller var det 600? Uanset : For dårligt! Æv. Men om 365 eller 600 - jeg har stadig ingen penger.

Hvilket minder mig om - jeg fandt arbejdsTASKEN - Friis og Co.-tasken i sort (den som jeg skrev om i lilla), og den koster næsten ingenting. Men næsten ingenting er stadig mere end hvad jeg har. OG den er garanteret udsolgt, når det bliver d. 1. ÆV.
Dog opdagede jeg lige at der står 3000 kr på min budgetkonto. Er da fjollet at der står SÅ meget der, når jeg lige nu ingenting har. Har skrevet mail til Bank-Georg og bedt om at få lidt af det overført. Men det bliver jo så tidligst mandag, han ser den mail.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv