søndag den 2. august 2009

Det er ikke retfærdigt.

Jeg HADER denne her weekend!
Jeg har bare været syg, og har måtte aflyse ALT det sjove, hyggelige og sociale, jeg skulle! Hvor nedtur er det.
Fredag kom jeg ikke til yoga. Jeg kom heller ikke ud med min gamle penneveninde og hendes veninde. Lørdag gik jeg glip af min venindes fødselsdagsbrunch. Jeg fik heller ikke hængt ud med hende hele aftenen, som var planen.
I dag er jeg ikke kommet på loppemarked med Anne, og jeg har lige måtte aflyse date.

I stedet har jeg ligget i min seng og indtaget uanede mængder hot-panodil. Til ingen nytte.
For jeg har stadig feber, er utilpas og har ondt i halsen. Og nu er jeg sørme også begyndt at hoste!

Jeg har med garanti svineinfluenza. Og smittet hele mit gamle job i sidste uge. Og i morgen skal jeg ud på skolen og mødes med et par kolleger. Så kan jeg også smitte dem, og så de smitte deres familier, og sammen kan vi smitte hele skolen på mandag. Så hvis der udbryder svineinfluenza-epedimi - BLAME ME!!!

Goddammit hvor er jeg sur. Og grim. Og jmin stemmer lyder dum.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv