lørdag den 15. august 2009

Mig og Graffiti

Efter en hård første uge på job efter ferien var det min plan at sove til MINDT kl. 12 i dag. Eller noget. Men skæbnen ville det altså anderledes, så jeg slog øjnene op kl 8 - overvejer om jeg måske er ved at blive a-menneske?!?? Ah, mon dog.

Det har været en hård uge, men også super fed!!! Dejligt at se klassen igen, dejligt at lave en masse arbejde, se kolleger, osv.

I dag er det så meningen at jeg vil ud til dette arrangement som en af mine venner (SAmmen om Sydhavn) bl.a. har været med til at stille på benene:

Der dystes på grafitti mens der underholdes med hiphop og breakdance. Det lyder rigtig, fedt! Men lige nu regner det, og jeg har ikke sovet så meget, som jeg havde planlagt. Så nu må vi se.

Se en omtale af arrangementet HER eller læs mere på arrangementets facebookside.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv