fredag den 7. august 2009

Strand & Kage.

Det var min mening at stå op klokken 7, løbe en tur og så lave noget arbejde.

I virkeligheden stod jeg op kl. 9.30, gjorde rent og hyggede mig. Tog til lægen og fik konstateret at blodtryk var helt normalt igen, hurra! 120 over 75, det er jo nærmest perfekt!
Tog på stranden med Gudny og nød det gode vejr. Nu er jeg hjemme og er ved at lave Manhattan Style Strawberry Cheesecake til i morgen, når vi skal grille hos Anne. Uhm, jeg tror den bliver god!

Nå ja, jeg gjorde også noget modigt i dag, men jeg gider ikke skrive om det. For jeg synes ikke lige at det blev belønnet.

1 kommentar:

  1. En smule tarveligt at skrive sådan noget Nat - hmpf! Du må da skrive om din modighed :)
    Og så er jeg sikkert ikke den eneste, der håber på billeder af din cheese cake!
    Ha' en dejlig aften og tillykke med blodtrykket.

    SvarSlet

Blog-arkiv