lørdag den 22. august 2009

Dachs-O-Mania/2

Som den Dachs-Maniac, jeg er, så kan jeg jeg kunne glædes, når jeg rundt omkring støder på alle de finde ting, man kan få med gravhunde på! Bluser, halskæder, tasker og puder, you name it!

Her er en lille selection af hvad jeg har fundet.

Flying Dachs på t-shirt!
Fed gravhundepude i lilla - ville pynte min sorte gyngestol.
En halv gravhund på hver side af puden. Man kan evt. købe to, så man kan nyde begge hundeender på én gang :o)


Dachs-shopper!


Min favorit - en hund om halsen!

5 kommentarer:

  1. Hvor har du fundet t-shirten henne, den er virkelig fin.

    SvarSlet
  2. Åh, det er ret længe siden, jeg fandt den, så jeg har ikke længere links, men jeg er næsten 100% sikker på at det var på www.etsy.com - på at søge på dachs der.

    K.h. Natascha

    SvarSlet
  3. Jeg fandt det lige!
    http://www.etsy.com/shop.php?user_id=5554886

    Den koster 17 dollars og er i ni farver!!

    SvarSlet

Blog-arkiv