mandag den 24. august 2009

Opbevaring

Jeg er evigt træt af manglen på opbavaringsmuligheder i min lejlighed, hvilket giver anledning til en masse bunker. Bunker og atter bunker! Jeg har ikke plads nok til mine bøger, de ligger til bunke på hylderne, jeg har ikke nok plads til mine sko - de ligger ligger også i bunker på hylder og fylder ud på gulvet. Jeg har ikke nok plads til min kjoler - de hænger mast sammen i skabet, hvis de da ikke ligger i bunker rundt omkring... Mine cd'er ligger i en stor bunke! BUNKER! Så noget af det jeg drømmer mest om er en større lejlighed med masser af opbevaringsmuligheder.

Her er et lille udvalg af nogle af de fine opbevaringsdimser, som jeg er faldet over på internettet.

Rustik og kreativ tallerkenrække.

Gammelt metallocker.

Vitrineskab til skoene, så man kan nyde synet.

Min favorit - reol med hylder i foreskellig højde og størrelser.

Sød lille ting til garderoben med plads til opbevaring af smådimser, såsom nøgler.

Smukt skab med tapetseret indre.

Plads til mine cd'er!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv