søndag den 29. juli 2012

Søndagstingeling

Godmorgen!
Søndag og gråvejr - men jeg synes faktisk, det er helt ok med lidt lavere temperature.
Var ude og drikke øl med gym-piger i går, men var ret tidligt hjemme - dels fordi jeg gerne ville op og have noget u i dag, men også fordi jeg bare var træt i går. Men dog havde jeg ikke forventet, at jeg ville vågne kl. 8 helt af mig selv! Lå og læste lidt, inden jeg stod op og tullede rundt og drak kaffe og hørte musik.
Og om lidt smutter jeg på loppemarkeder! Trænger til loppemarked og havde først tænkt, at jeg ville tage til Charlottenlund, men så gik det op for mig, at der både er lopper på Onkel Dannys Plads og på Carlsberg, og så er der jo ingen grund til at farte land og rige rundt, når jeg bare kan hoppe på cyklen.
Ønsk mig god loppekarma! Jeg vil gerne finde en find saftevandskande og måske noget prikket :o)

4 kommentarer:

  1. Skulle jeg da have vidst, tænker også på Onkel Dannys nemlig. Men måske ruller jeg en tur i stedet. Eller stener noget mere. Åh alle disse søndagsvalg

    SvarSlet
    Svar
    1. ahhh ja, det kunne have været hyggeligt! manglede også lidt en at hænge ud med...

      Slet
  2. Yum, dejlig mad.
    Gid jeg skulle på loppemarked. Det ville ikke være den værste søndags aktivitet (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. uha ja, lopper er den hyggeligste søndagsbeskæftigelse! Med kaffe og måske en god veninde :o) Eller bare stene rundt selv med musik i ørerne :o)

      Slet