onsdag den 18. juli 2012

Bare tæer og kaffe

Godmorgen!
Se, mine tånegle har stadig lidt farve fra pedicuren før Roskilde. Gid man havde råd til og kunne tillade sig sådan en omgang en gang om året. Suk. I stedet får jeg det ca. en gang hvert andet år, nå!

Det er morgen og jeg har kaffe. Fandt lige ud af, at jeg stadig har de gamle liggende med smag, så jeg får mig en karamelkaffe her til morgen. Det ved jeg egentlig ikke lige om var det rigtige valg. Jeg skal ikke arbejde i dag, så jeg har tænkt mig at tage til yoga her om lidt. Og så skrive noget ansøgning, ordne praktiske ting osv. inden jeg skal mødes med nogle dansefolk og grille og øve lidt inden vi skal ud og danse i aften. Efter jeg kom hjem fra Roskilde har der faktisk kun været én dag, hvor jeg slet ikke har danset (og det var dagen efter Roskilde) - ellers har jeg stort set fået minimum et par timer hver dag. Det er rart. Men i går kunne jeg egentlig godt have undværet. Først havde jeg tænkt, at jeg ikke ville af sted. Men så havde jeg lyst.Og så mistede jeg lysten, men i sidste øjeblik hestede jeg ud af døren, uden at høre om der ville dukke andre, jeg kender op. Det gjorde der så ikke, så lokalet var fyldt med fremmede eller perifert bekendte... Tog en intro og ville så egentlig hjem - men endte alligevel med at blive hængende til 21.45. Selvom jeg synes det er lidt hårdt selv at skulle være så opsøgende for at komme til at danse... Er sgu stadig bare lidt grænseoverskridende at spørge de dygtige mænd, når jeg selv er lidt af en kegle, men jeg fik mig nogle fine svingom'er, selvom jeg ikke fik øvet mine nye moves fra mandagens workshop. Men det kommer jeg heldigvis helt sikkert til i aften :o)

Jeg glæder mig til i morgen, hvor jeg skal lave dinner for two - paella! Og drikke den gode vin. Kom til at drikke den ene flaske mandag aften, ups, fordi jeg havde lyst til et glas, og det var det eneste jeg havde. Altså, jeg drak den ikke selv - mere alkoholisk er jeg altså heller ikke, haha!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar