tirsdag den 31. juli 2012

Gul og tresser

Og sådan så jeg så ud i går - 60s look.

5 kommentarer:

  1. Hvor er du fin :D Elsker simpelthen 60'er tøj 9og møbler, for den sagsskyld) - er vild med de gule sko især. Var jeg ikke sådan et vane-menneske, ville jeg med garanti kaste mig ud i den type tøjstil.

    - Anne

    SvarSlet
  2. Prøv det, prøv det, Anne, jeg er sikker på, det ville klæde dig :o) Og tak for komplimentet :o) Hov, og udover stil og møbler, så er 60er-musik jo også skønt!!

    SvarSlet
  3. Okay, de dér sko, ik'å? Dem vil jeg også ha'! Hvor er de fede! - Er glad for, jeg ikke er den eneste, der er 60'er-elsker. Jeg er bare ikke så god til looket som du er. Du har de dér lange øjenvipper og skønne øjne, der bare er totalt 60'er. Jeg er sådan lidt mere casual 90'er chick i udtrådte Dr. Martens, hullede jeans, bedstefar trøje - og med det slørede 'jeg-har-ikke-røget-noget'-blik. Og hvordan får du håret til at sidde? Hvis jeg laver sådan en frisure, går der ikke mere end fem minutter før det hele hænger og dingler nede i nakken på mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Line :o) Og det med håret er faktisk ikke så svært - det er en frisure, jeg vælger, når mit hår ikke rigtig vil noget. Jeg tager noget af det øverste hår fra og touperer så en god tot - gerne med noget hair powder i, så der får lidt tekstur. Og så pinner jeg det fast i en bunke over på hovedet, sprayer med lak og glatter håret, som jeg tog fra, udover bulen og pinner også det fast. Så touperer jeg lidt af håret i siderne, så det får lidt fylder, men glatter det lidt igen, så det ser pænt ud, og breder det ud og fæstner i nakken. Voila! Hvis det stadig ikke fungerer, så kan jeg anbefale sådan en dims fra Glitter, som man kan sætter ind i håret, så man får bule-effekten. Den sidder på sådan en lille kam, så den kan sættes fast i håret, og det er skidesmart! Jeg er sikker på at det vil klæde dit lange, smukke år - og by the way!! Du har da meget mere dådyrøjne end jeg! På med de korte kjoler og få touperet det hår :o)

      Slet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet