mandag den 16. juli 2012

Første dag efter ferie

 Sådan her ser jeg ud lige nu. Meget søvnig. Jeg har ellers sovet fortrinligt, jeg hader bare at stå op.
Virkelig. Og det er ikke en gang tidligt. Men jeg har vænnet mig til at stå op, når jeg vågner, her de sidste par uger af mit liv, hvor jeg har haft ferie. Ferien gik med: Roskilde, kysse, læse og danse. Det var det. Fik set en enkelt veninde og hendes baby. Jeg kunne virkelig godt bruge en uge mere, men i virkeligheden har jeg ikke særlig meget arbejde lige for tiden, så jeg burde kunne overleve.

Vældig sande ord!


Jeg så noget mere frisk ud i går ved 17-tiden, hvor jeg var jeg var ude og danse og fejrede den nye officielle Polkadot-day ;o) Endelig fik jeg taget den lille pilleæskehat i brug, hurra! Og kjolen er det også ALT for længe siden, jeg har brugt.

Nå! Skulle jeg aldrig have en kop kaffe mere? Omdrejninger!
Ha en dejlig dag, du som læser med.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar