søndag den 29. juli 2012

Dagens loppefund

Yes, så kom jeg på loppemarkeder! Og jeg fik shoppet lidt omend det hverken blev til den saftevandskande, jeg gik og drømte om, eller prikkede sager. Først tog jeg til Onkel Dannys Plads, hvor jeg købte det fine retro-sengetøj, som jeg forestiller mig, der skal blive noget tæppe-værk ud af a la Georg-babys babytæppe. Der var faktisk til to dyner, og havde der været til hovedpuder også, så havde jeg været i ekstase, for jeg er VILD med det og ville elske at sove i det. Men ak. Da der ikke var til hovedpuder, nøjedes jeg med den ene dyne. Jeg købte også bogen om at indrette med loppefund og ankelstøvlerne, som jeg tror, jeg kommer til at få meget glæde af. Har længe ville have nogen, men har ikke kunne beslutte mig - for enten var de helt flade (og fede), men var det det, jeg ville have? Eller også for høje, så høje, at jeg ikke kan bruge dem til hverdag. Og altid meget dyre, hvilket jeg ikke har kunne få mig selv til at betale for dem, når jeg ikke vidste, om de i virkeligheden var meget... De her har en perfekt højde, så jeg stadig føler mig lidt pænere, men jeg kan gå i dem. Win! Og så kostede de 20 kr.

Derefter tog jeg videre til loppemarkedet ved Carlsberg (som åbenbart er der hver søndag), og der var vildt mange fede og spændende ting! Især fine retrokjoler, som jeg desværre ikke kunne være i. Fandt også et par flade Lola Ramonaer, men de var str. 36 (hvem der bare havde så små, fine fødder...). Så der købte jeg kun en dvd - thriller-gyseren The number 23 med Jim Carey, som jeg længe gerne har ville se. Og en bowlerhat til Rie.

Alt i alt var jeg vældig tilfreds med mine fund :o)
Jeg havde egentlig lyst til at hænge lidt mere ud, men havde ikke lige kunne finde nogen at hænge ud og drikke kaffe med, så i stedet tog jeg i Netto og hjem. Og så kom ham, jeg godt kan lide, spontant ud til mig om eftermiddagen. Så hyggeligt!

Nu er klokken allerede mange, og lige om lidt starter en ny uge :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar