søndag den 15. juli 2012

Inspiration

I går blev to af de bedste, jeg kender, smedet sammen på lovformelig vis.

Jeg har aldrig været specielt rørstrømsk omkring bryllupper, og det her var da også kun en borgerlig vielse, hvorimod festen vil stå en gang om et års tid, men jeg blev sgu lidt påvirket denne gang. 

Når jeg tvivler på kærligheden generelt, så prøver jeg at tænke på dem. Jeg ser så meget roderi og besværlighed og tvivl omkring kærlighed, men deres har altid været utvivlsom og fin og god. Det er godt at se. Det er godt at se, når min mave slår knuder eller mit hjerte endnu en gang er blevet knust.
At det kan lykkes. Og at nogle mennesker passer så godt sammen, og at det er rigtigt.
Og måske kan det også lykkes for mig, selvom jeg er en bange lille freak.

Tillykke til Dorthe og Søren - og Georg-baby, deres lille snut.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar