mandag den 30. juli 2012

Ny uge - det tegner godt!

Hvem siger, mandage behøver være triste? Ok, jeg kunne gerne være blevet i min seng her til morgen, men det var da ikke noget, en dobbelt espresso ikke kunne lave om på ;o) Og så på job.

Jeg har ikke så svært ved at huske det for tiden, men kan ikke lade være med at smile af den gule post-it på vores layouters opslagstavle :o)

Blev fanget af regnen, men cyklede ud mellem to byger og tog på café Navnløs for at møde den smukke Lisa til frappé. Mens jeg ventede, smilede jeg ad denne geniale hundelampe.

Vi tog også i Enghaveparken, hvor vi snakkede om vores elskede serie, Girls, om bryllupper, sommerferie og sommerhuse i Sverige og om burlesque og meget andet, mens vi råbte af de forbaskede duer.

Hvem siger, at fast food ikke kan være romantisk? Spiste burger-snask med ham, jeg godt kan lide inden dans. Er glad for at jeg får rimelig meget motion for tiden, ha ha - men damn, det var gode fritter!

En times tid eller halvanden med dele-øl og sludren om jumbo-bøger, tidsrejser og meget andet under et træ ved Matthæuskirken.

Og så dejlig dans, hvor jeg fik afprøvet de nye sko - og jeg syntes selv, jeg havde god dansekarma! Men hvad mere var; der var ikke overtal af followers, så jeg blev rent faktisk budt op indtil flere gange og behøvede slette ikke selv at være så opsøgende. Nice :o)

Og så blev fusserne trætte efter en lang dag med stiletter på job og sjov på dansegulvet :o) Godt, jeg skulle cykle hjem!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar