søndag den 19. september 2010

Ugens Træning var:

Mandag: 1x Latinmix
Tirsdag: 1x Dance Fit + 1x Latinmix
Onsdag: Pause.
Torsdag: 1x Latinmix
Fredag: 1x Latinmix (Body Fit blv aflyst)
Lørdag: 1/2 times Cross Fit.
Søndag: Jeg vil gå en lang tur i stedet for at træne.

+ Utroligt meget cyklen rundt i streng blæst ;o)

Men altså: Ingen yoga i denne uge og for lidt styrketræning.

Synder: 5 øl fredag og 50 g hvid guldbarre og 45 g Kit kat lørdag.

Har et fuldt booket træningsprogram for næste uge, men der starter jeg også på kursus og skal lave to interviews til vores nye radioprogram, så jeg må lige se hvad det reelt ender med at jeg når.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes, det lyder super spændende med radioprojektet! - Må indrømme, jeg selv har en lille lyst til at lave sådan noget :)

    SvarSlet
  2. Du henvender dig bare til Uniradio, så er det fixet. De mangler garanteret folk på Tekstur (litt-programmet hvis jeg kender dem ret.

    SvarSlet

Blog-arkiv