mandag den 13. september 2010

Skoopbevaring

Nu er jeg jo altså pænt pjattet med prikker... Og rød. Så i dag købte jeg en fin kuffert i Søstrene Grene, som jeg ville prøve af som opbevaring til sko. Og det funker! Jeg må straks have mig nogle flere - det kunne komme til at se fint ud. Der kan være to par ballarinaer i.


Kufferten koster 44,95.
Ja, det er lidt pebret for sko-æsker, I know, men det er jo intet imod de smarte og officielle skoopbevaringskasser som man kan købe sig fattig i. De her passer jo lige præcis til mig :o)

3 kommentarer:

  1. Dem har jeg også været ude for at hamstre. Købte tre stk for et par uger siden :-)
    Men i turkis.

    SvarSlet
  2. Jeg kom også lidt i tvivl, da jeg så de turkis! SÅ fine! Mn godt vi ikke hamstre de samme så ;o)

    SvarSlet

Blog-arkiv