mandag den 13. september 2010

Note2self: Must NOT enter H&M!!!!


Skulle jo bare ind og kigge lidt efter en vinterjakke eller evt. en dejlig lun trøje - og hvad kommer man ud med? Den fiiiiiineste kjole - AAARRRGGGGH!!! Jeg må jo ikke købe flere kjoler! Har ingen penge, men en milliard kjoler. Men hvor er den fin.




Anyways. Skal lige prøve den igen - måske afleverer jeg den tilbage. Hvis der ikke kan gøres noget ved knapperne, som går op af min barm, ahrøm. Må lige rådføre mig med min mor, når jeg er derhjemme i morgen.

4 kommentarer:

  1. nøj, hvor er den fin! jeg må straks på jagt efter den.
    Hvilken størrelse er din? bare i tilfælde af du ikke finder en løsning med knapperne og jeg ikke finder kjolen i min lokale H&M

    SvarSlet
  2. Kan godt forstå du faldt i, for nøjs den er fin!!

    Hvad måtte du slippe, overvejer selv at falde i shoppingfælden selvom jeg bestemt ikke må ;)

    SvarSlet
  3. Den koster 299. Ikke ligefrem den billige H&M-ende. Men ja, jeg elsker det stof! Jeg købte min i den store H&M på strøget. Den var ovenpå, lige ved nedgangstrappen.

    Min er str. 44. Ja, jeg er lidt af en tyksak, for jeg kunne jo godt bruge størrelsen større - men den findes vist ikke.

    SvarSlet
  4. Sikke en flot kjole du har fundet, jeg kan godt forstå, du faldt for den. Det er virkelig fint med fuglene.

    SvarSlet

Blog-arkiv