søndag den 19. september 2010

Dagens morgenmad

Scrambled egg med bacon, svitsede asparges, sprød peberfrugt og hjemmebagt rugbrød. Og kaffe og frugt.

Dagen er gået med så godt som ingenting. Har haft ondt i kroppen efter min ynkelige halve times crossfit i går. Svingede forbi et loppemarked, gik tur med Maria på staden og holdt et lille hyggemøde med radiomakkeren på Kaffenbaren på Amager, som jeg på det sidste har hørt så meget om. Der var også rigtig fint og hyggeligt med kaffe til allerrimeligste priser.

Har derefter rodet med lidt lyd og redigering herhjemme. Og faldt i søvn på sofaen, da jeg liiiiiiiige skulle ligge og få varmen under dynen.

Nu er dagen pist væk og en ny uge truer!

5 kommentarer:

  1. Sikke en fin kop, hvor har du den fra?

    SvarSlet
  2. Den er fra Superlove :o) Ja, det er en af mine yndlingskopper. Og så synes jeg, det føles så "fint" at drikke kaffe af en kop med underkop ;o)

    SvarSlet
  3. MEeeega god morgenmad...så forstår man pludselig, hvorfor det er dagens vigtigste måltid! :)

    SvarSlet
  4. Hi ja, jeg eeeelsker morgenmad! Både det lidt mere krævende og en almindelig skål havregrød ;o)

    SvarSlet
  5. Det er stadig vildt sejt, at du prøvede crosstraining/crossfit :-) Jeg kunne i øvrigt spise scrambled eggs til morgenmad hver morgen, men tror det bliver liiiige lovligt mange æg i løbet af en uge.. hihi.

    SvarSlet

Blog-arkiv