lørdag den 18. september 2010

Dejlig lørdag!

Lørdagen startede med at jeg i formiddags fik følgende sms:
"I haz da book ;o) Hvis jeg lige får din adresse, er den hos dig med mandagsposten".

Det var fantastiske Iben, der i går sendte mig en mail om at hun skulle til Randers og om hun ikke skulle svinge forbi ham tosse-idioten og hente min højtelskede og savnede bog. HVOR FANTASTISK ER IKKE DET??? At Iben, som jeg kun kender gennem vores blogge, husker på historien om min bog som var taget til gidsel i Randers og foreslå at få fat på den for mig. Det synes jeg er helt fantastisk sødt. Tænk, at der findes den slags mennesker, bare det gør mig glad i sig selv. Jeg er hende evigt taknemmelig!

Og så har jeg gået og smågrint for mig selv hele dagen ved tanken om Freakens fjæs, da han åbnede døren og Ibs står der og beder om at få min bog, hahahaahahahahaaha! Sur-fucking-prise!

Og det betyder.... At jeg vandt! Gidslet er sluppet fri og han er for evigt ude af mit liv, hurra!

Kom tidligt hjem i aftes efter sushi og hygge med den gamle klike. Jeg var lidt skuffet over ikke at være kommet i byen, som vi havde aftalt, for det trængte jeg til og jeg havde dullet mig op og alt muligt. Så jeg kunne ikke sove, da jeg kom hjem. Alligevel kom jeg op i rimelig tid og smuttede på loppemarked på Frederiksberg efterfulgt af en tur til Kongens Nytorv, hvor der var noget... forskellige delikatesse-boder med mad fra rundt omkring i Europa. Det meste var nu lidt dyrt og det var slet ikke så stort, som jeg havde forestillet mig... Nåede også lige at sige hej til Maria, som også skulle forbi og kigge.

På loppemarkedet købte jeg to nostalgi-dåser med skruelåg til mel... Jeg elsker dem!


På delikatessemarkedet faldt jeg for en røget gedeost - har lige prøvesmagt, og den er yummi!

Efter markedet tog jeg til Christianshavn, hvor jeg skulle prøve Cross Fit for første gang. Havde hørt at det skulle være sygt hårdt, men effektivt. Desværre involverede alle øvelser at mine knæ skulle overbelastes, og da de i forvejen er temmelig smadrede, måtte jeg kapitulere efter en halv time. Ynkeligt. Men i øvrigt syntes jeg heller ikke at det var sjovt, så jeg ville næppe kunne motivere mig selv til det i længden alligevel.

Og så blev det tid til kaffe med Dorthe!

Nu er jeg endelig hjemme. Har rugbrød i ovnen og en gryderet med lam, som jeg så hos Det Orange Hjørne, til at simre. Uhm, det dufter og jeg glæder mig!
Har tænkt mig at se Twin Peaks resten af aftenen. Hurra for at være gammel og træt og kedelig! No wonder, jeg aldrig møder en mand. Enten vil folk ikke med mig i byen, eller også vil jeg hellere være hjemme og stene lørdag aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv