torsdag den 9. september 2010

Om i dag - torsdag

Det bedste jeg ved i øjeblikket.
Danske efterårsæbler. De dufter i hele min lejlighed - skønt!


Mig - næsten på vej til dans.


Når jeg altså har drukket liiiidt mere morgenkaffe af min yndlingskop.


Efter træning. Sidder på Café Nordvest og venter på Sanne som jeg har radiomøde med.
Iskaffe og magasiner.


I H&M og prøve jeans. Ja, sgu, jeans!
Købte dem jeg har på i nummeret mindre.
Der er tilbud på jeans i H&M for tiden. 100 kr i rabat. Min kom så til at koste 200 kr.

2 kommentarer:

  1. Jeansne ser ud til at passe dig rigtig godt :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak! Jeg er liiidt angst ved at gå i jeans og ville egentlig have købt den størrelse jeg har på på billedet, men pigen i prøvet insisterede på at de var for store... Og kan godt se at nummeret mindre passer bedre...

    SvarSlet

Blog-arkiv