tirsdag den 14. september 2010

Kort hår?

Overvejer seriøst at få kort hår... Er bare å træt af mit. Efter nogle år med konstant hårtab (Hvorfor????) er mit hår ikke længere tykt og kraftigt som i mine unge dage - det er tyndt, slasket og bliver mere og mere gråt.

Maria tror ikke kort hår vil klæde mig.
Jeg har nu altid været glad for de kortere frisurer jeg har fat, og når jeg ser på sådan et billede af mig selv som her... så ser jeg da korthåret ud. og det er ingen katastrofe.

Tænke sådan lidt Carey Mulligan-style... Som kan pjuskes.

Og for fanden... Det vokser jo ud igen!

2 kommentarer:

  1. Ja, det vokser ud igen - men det varer fandeme lææææænge.

    SvarSlet
  2. Du har et rigtig sødt ansigt, så tror sagtens du kan bære det, og ja, det vokser jo ud igen. En gang imellem skal der bare forandringer til :)

    SvarSlet

Blog-arkiv