onsdag den 29. september 2010

Life

Jeg er uoplagt og småsyg for tiden. Eller, måske er jeg bare træt og sur, egentlig. Har travlt med radioprogrammet, der bliver sendt om præcis en uge, og jeg har ikke klippet noget som helst sammen endnu. Har ligesom berøringsangst overfor mine optagelser. Har heller ikke tekniker til afvikling eller en jingle eller en breaker. Flot. Har til gengæld et kursus, jeg også skal følge og en weekend i sommerhus med to dejlige damer - og en voldsom ugidelighed.

Heldigvis fik jeg i går skrevet mine to blogartikler til kursus-bloggen. Den skal I snart se ;o)

På fredag kl. 11 lader jeg lokkerne falde. Nu gider jeg ikke det tynde sjaskegarn længere. Jeg går efter Alexa-stilen som i blogindlægget lidt tidligere. Det skal kunne komme op og fylde til mig. Selvom jeg stadig er fristet af det lidt kortere...

glæder mig sindssygt meget til at komme væk i weekenden. Bliver rart med gå-ture, rødvin, ild i pejsen, lune sokker og spil.



Derudover er jeg bare besat af friske figner, danske æbler og pærer for tiden. Den bedste efterårsspise!


2 kommentarer:

  1. Mmmm sprøde danske æbler og pærer...en spise man undervurderer!

    SvarSlet
  2. Ja, og hvorfor egentlig? tror jeg vil lave en tærte...

    SvarSlet

Blog-arkiv