fredag den 6. november 2009

Svin?

Har ringet til lægen for at høre, hvordan jeg skal forholde mig, hvis det nu skulle være noget svin, jeg har reddet.
Men jeg behøver ikke rigtig forholde mig - for jeg er ikke i risikogruppen (tænk, jeg hører ikke en gang under gruppen "overvægtig", haha). Symptomerne er de samme om det er svin eller alm. influenza, så om det er det, får jeg nok aldrig at vide. Jeg behøver nemlig ikke at gøre noget, medmindre jeg er ved at dø - og det mener jeg dog trods alt ikke at jeg er. Faktisk har jeg det MEGET bedre i dag. Smadret, ja, men feberen er vist på retur. Jeg har været i bad og alt mulig! Og nu skal jeg have vasket noget sengetøj til penneveninde som kommer til overnatning. Og Hvis jeg bagefter ikke er alt for smadret, så vil jeg bage muffins.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv