onsdag den 4. november 2009

Aner

Mine oldeforældre - Mads og Anna Junia. Jeg ved ikke hvornår billedet er taget, men de ser gamle ud, så mon ikke det er taget i starten af 1950erne. De blev født i 1880 og 1883 og døde i 1960 og 1963 - begge 80 år gamle.

Mine oldefamilie plus deres tolv børn. Den ene må være død, for de fik vistnok tretten. De ser alle så sure ud, undtagen Mads, og hende der ser ældst ud på nederste række og den lille pige foran. Det er svært at sige, hvornår billedet er taget. De er jo åbenbart allesammen født, så det er måske... op mod 1920erne. Så vidt jeg ved, så er min mormor født i 1909 - det er hende, som står som nummer tre fra højre på bageste række. Hun ser måske ud til at være 13-14 år, så måske er billedet fra starten af tyverne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv