lørdag den 7. november 2009

Smukke billeder og kys

Et lille udvalg af nogle smukke billeder som jeg har samlet mig rundt omkring på nettet i tidens løb...

Er det ikke bare et fantastisk udtryk de små drenge har på det her billede?



Jeg holder mig en stille aften. Jeg følte mig så rask i går, og så kom min gamle penneveninde - og så blev jeg grebet af stemningen og rødvinen. Vi ville lige slå en lille smut omkring en bodegafest, som jeg var inviteret til - bare sådan lige til en enkelt øl. Kom hjem kl. 4 efter en forrygende og festlig aften, der endte med bløde, bløde kys med en pæn fyr. Jeg havde kigget efter ham hele aftenen, og på et tidspunkt spurgte han mig om vi ikke skulle mødes i baren om en øls tid. Det ville jeg gerne, men da jeg gik derop lidt senere, blev jeg passet op af "værten" og to af hans venner, og så stod den søde og snakkede med en anden pige, og så opgav jeg. Da festen så fortsatte på en anden bag, tog vi kun med fordi han skulle derhen. På baren gik det hurtigt op for os, at vi hellere ville hjem, men jeg var beruset nok til at tænke, at jeg da godt turde give sød fyr mit tlf-nummer. Skriblede det ned på en bon fra Friis&Co. og gik så hen og gav ham det. Men så ville han ikke lade mig gå og fik overtalt mig til at sidde og snakke lidt. Han var vældig fuld, men sød. Og så kyssede han mig. De blødeste kys. Det er længe siden jeg har kysset! Det var vidunderligt! Og så tog jeg hjem.

Jeg ved godt, han ikke ringer/skriver. Han var lidt for meget over min standard. Men det kunne da være dejligt, hvis han gjorde.
For han var godt nok cute. Har ledt efter ham på FB, men det er rimelig svært, når man kun kender hans fornavn. Suk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv