torsdag den 26. november 2009

Onsdag i billeder

Så fik jeg lige lagt billederne fra den fine dag i går ind... Først på besøg hos Louise på Nørrebro - se den fine lille baby.

Hvor fredfyldt har man lov at være?

Hjemme kastede jeg mig over bagningens kunst. Jeg brugte en kagerulle helt uden at bande!

Glemte naturligvis at købe bagepapir - kenelsnegle klar på pladen.

Nu til hævning under mumi-viskestykket som Anne en gang købte til mig i Stockholm


Gyldne, lækre og velduftende!

Har fundet den store perlekasse frem - nu skal der leges krea!




Hængedimser til min troldegren!

I dag er en knap så fin dag... Har fået at vide hvem der overtager dansk i min klasse -og det er allerede fra på tirsdag :o( Jeg er virkelig ked af det. Er stadig klasselærer, men jeg føler mig nu temmelig degraderet. Hej hej alt det sjove ved mit job.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv