mandag den 23. november 2009

En ensom freak?

Jeg har i dag fundet ud af, at ledelsen på mit job tror, at jeg er en ensom freak!! En venneløs én uden et liv, der kun har jobbet at gå op i. Vor herre bevares, altså.

Nå, lidt billeder fra Placebo-koncerten i sidste uge. Således så jeg selv ud:


Anne på et af mine klassiske ryge-billeder.

Frisør-Nat kaster sig over Annes lyse lokker.

Dyb koncentration fra min side - det skal jo være lige!

Så mangler jeg bare at studse det sidste....

Davis indhyllet i røgets slør.


Oppe på balkonen i KB-hallen kan man godt snyde sig til en smøg. Anne spejder nervøst efter vagter.

FRIENDS

David bag et skjold af fadøl.

Brian Molko på storskærmen!

Every me and every you!


Bøh!


Lidt berusede og kække.

Skål.


Min Anne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv