lørdag den 21. november 2009

Loppe-billeder!

I starten af oktober (ja, det er hundrede år siden) havde Stine, Helene og jeg en stand på loppemarkedet ved Onkel Dannys Plads på Vesterbro. Det var en BLÆSENDE og til tider regnfuld dag, og jeg havde fået tre timers søvn - og var temmelig tømmermæandspræget. Men vi havde det sjovt, og her kommer billederne omsider.

Du kan få alt i vores biks!

En sjælden gang imellem hang tøjet pænt på bøjlerne. For det meste blæste det ned.

Jeg vender mig bekymret ved hver en lyd - er det hele nu væltet på jorden i gen?

Vores nabostand solgte smukke billeder :oD


Stemningsbillede fra pladsen. Nu regner det!

To glade kræmmer-sjæle!


Alt dækkes ind i plastik, når dråberne falder - også Stine!



Helene søger ly for vandmasserne!

Godt jeg købte den dyre dyre rulle plastic!




Damen her var meget modebevidst ;o)

Kom og køb! Kom ind i varmen i vores butik, vi har stadig utroligt mange spændende ting til billig penge!

Hmmm, jeg kommer vist til at slæbe en del sko med hjem...

Vi har butikken fuld af kunder, hurra!

Stine er en mester til at pakke bilen!

Man rydder pænt op efter sig.


Er der også plads til mig i bilen nu???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv