onsdag den 5. september 2012

Drømmeshopperier

Jeg overspringshandler totalt lige nu! Burde ordne en masse praktiske ting (har dog ordnet noget), men i stedet sidder jeg og drømmer mig til alle mulige ting, som jeg ikke har råd til! Men HVIS jeg ikke var en fattiglus, så ville jeg stryge ind på Etsy og købe....
...en fin 40er-hat til at gå efteråret i møde med. Den ville passe så fint til min efterårsjakke fra HM.

... 50er-kjole med fine detaljer. Jeg kan dog ikke passe denne her - alt for smal talje. Men yndig er den, og garanteret perfekt at danse med!


... Swing sko i sort/hvid. De ligner mine rigtige dansesko, men tænk, hvis jeg også kunne gå med dem til hverdag!!!


... Bæltespænde med swingdansere. Jamen, ville det ikke være perfekt til min kommende ternede kjole???

... Plakat med jazz-gravhund. Behøver jeg sige mere??? WANT.

... Finger Wave-klemmer. Gør det noget lettere at få fint hår.

Nå. Har te og jazz, nu kan jeg ikke holde pause længere, jeg må til det!!!! I gang med mig.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv